¿De veritat que hem estat fent llenguatge musical?

publicado en: Sense categoria | 8

 

El grup de kids 2 de dimarts son quatre nous musicaires de 9 i 10 anys que han triat el piano com especialitat.

Amb un teclat per cadascú, avui hem descobert la #escalapentatonica, hem vist que no te #mitjostons i que sona #oriental pero tambe sembla un #blues.

Hem improvisat motius pentatonics i hem recordat el #compas amb #bodypercussion.

Hem diferenciat entre #solfeig i #surfeig, que és com navegar sobre les notes sense ofegar-te i és el llenguatge musical que impartim fa dos cursos a Musicàrea.

I hem practicat uns quants #acords, que son notes que s’ entenen molt be i per aixo sonen juntes.

Finalment, han tocat Himalaya, que es valset pentatonic de Peter Ciluzzi , te acords que coneixem i es toca en 3/4. I a mes te tres frases: ara tu, ara jo, ara tots.

Com una novela. Com al cinema. Intro, nus, conclusió.

Ha estat una hora de llenguatge musical però en el seu rellotge intern han estat tres mesos de conceptes. I a la imatges podeu veure les cares que feien al final de la classe.

Qui se’ n recorda, de Santa Cecilia, quan el #aprenentatgesignificatiu pot crear miracles a l’ aula?

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *